اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان: زمینه اسکان اضطراری مردم در سالن‌های ورزشی دو شهرستان تحت تاثیر زمین لرزه فراهم شده در بندرعباس و حاجی‌آباد است.

شامگاه سه شنبه ۲۵ مهر ماه، جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان به ریاست مهدی دوستی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در حاشیه این نشست در تشریح مصوبات جلسه، گفت: با دستور استاندار هرمزگان کلیه دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

او گفت: سالن‌های ورزشی موجود در سطح شهرستان‌های بندرعباس و حاجی‌آباد به عنوان محل‌هایی امن مهیای پذیرش مردم عزیز هستند و درب آن‌ها به روی مردم باز است.

حسن‌زاده گفت: مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های بندرعباس و حاجی‌آباد در دو شیفت صبح و بعد از ظهر فردا ۲۶ مهر ماه تعطیل خواهد بود.

او گفت: عوامل پلیس راهور و راهداری تمهیدات لازم ترافیکی را در حوزه‌های درون شهری و برون شهری برای تردد ایمن مردم در نظر گرفته‌اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

از صبح امروز چهار زمین لرزه بالای پنج ریشتر بخش فین شهرستان بندرعباس را لرزاند که شدت این زمین لرزه‌ها در شهرستان حاجی آباد نیز احساس شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار